Kontakt

Akermann Electronic Praha s. r. o.
Moskevská 949/86
101 00 Praha

Tel.: +420 283 023 170
E-mail: info@akermann.cz

Úvodní stránka Zaměstnání

Zaměstnání

Servisní technik / administrátor

Zavedená česká společnost hledá do svého IT týmu se zaměřením na servis a technickou podporu nového kolegu.

Náplň práce:

  • řešení problémů HW i SW
  • technická podpora firemním uživatelům i zákazníkům
  • konzultační činnost, podpora obchodníků (návrh technického řešení)
  • diagnostika a výstupní kontrola dodávané techniky
  • konfigurace, správa a instalace koncových stanic a serverů
  • instalace a konfigurace periferií
  • zajišťování servisu a konzultace u zákazníků

Požadujeme:

  • znalost a orientace v oblasti HW, PC komponent, serverů
  • znalost desktopových i serverových OS Microsoft - pokročilá znalost výhodou
  • orientace v oblasti počítačových sítí
  • pokročilá znalost MS Office (Excel, Outlook, Word)
  • znalost odolné IT techniky výhodou
  • AJ na komunikativní úrovni (min. porozumění technické dokumentaci)
  • důslednost, spolehlivost a samostatnost při plnění úkolů
  • ochota učit se nové věci
  • profesionální vystupování, komunikativnost
  • ŘP sk. B
  • vhodné i pro absolventy SŠ/VŠ s odborným zaměřením na elektro nebo IT (praxe v IT výhodou)

Nabízíme:

  • kvalitní technické zázemí
  • práci v dlouhodobě stabilní společnosti
  • platové ohodnocení dle zkušeností a schopností
  • odborná školení
  • firemní benefity - příspěvek na stravování, sickday
  • flexibilní začátek/ konec pracovní doby
  • nástup možný ihned nebo dohodou
  • zaškolení absolventů bez praxe


Vedoucí střediska výpočetní techniky


Zavedená česká společnost zabývající se distribucí elektronických komponentů, IT technologií a
jejich aplikací hledá v současné době do svého týmu kolegu na pozici ,,Vedoucí střediska IT,,


Náplň práce:

  • Vedení střediska IT (8-10 lidí) - stanovení strategie řízení a plánování činností střediska,stanovení pololetního business plánu.
  • Řízení střediska IT - organizace práce, stanovení úkolů a kontrola jejich plnění
  • Plán akcí – školení pracovníků IT, zahraniční cesty, veletrhy, akvizice, prezentace
  • Technická řešení problémů
  • Kompletní přehled a znalost portfolia (vyhledávání nových produktů a dodavatelů / kontrola
  • Plnění dodavatelských, odběratelských smluv / vyjednávání a příprava nových smluv)
  • Zpracování podkladů a nabídek pro výběrová řízení do vojenských zakázek (ve spolupráci s projektovým a produktovým manažerem)
  • Zpracování a dohled nad projekty (kontakt se zákazníkem / nabídka / koordinace celého projektu)
  • Zodpovědnost za svěřené projekty
  • Kontakt se zákazníky
  • Pravidelný reporting řediteli společnosti (přímá podřízenost řediteli společnosti)
  • Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • Účast na veletrzích, zahraniční meetingy


Požadavky:

  • Odborné znalosti v IT, HW / SW a jeho aplikace (portfolio - odolné a průmyslové počítače,desky, moduly HMI)
  • Schopnost řídit a motivovat tým (8-10 pracovníků)
  • Výborné komunikační a manažerské schopnosti
  • Výborná znalost anglického jazyka (denní komunikace s dodavateli, technická školení,zahraniční služební cesty)
  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxe v oboru IT, praxe ve vedení týmu,samostatnost, spolehlivost, bezúhonnost
  • Prezentační schopnosti, schopnost logicky a efektivně řešit problémy
  • Řidičské oprávnění B
  • Obchodní dovednosti – kalkulace, nabídky, znalost průběhu obchodního případu


Nabízíme:

  • Velmi slušné platové podmínky, zajímavé motivační ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, jazykové kurzy, mobil, notebook)
  • Školení u zahraničních partnerů
  • Práci na plný úvazek
  • Nástup možný ihned / dohodou


IT Produktový manažer

V současné době hledáme do našeho týmu IT specialistu na HW se zaměřením na produktové portfolio - systémy IT, odolné PC a jejich aplikace a následná distribuce produktů.

Náplň práce:

  • Zpracování a správa svěřeného produktového portfolia (odolné IT technologie)
  • Navazování a udržování vztahů se zákazníky
  • Návrhy řešení aplikací IT produktů pro zákazníky v rámci dlouhodobých projektů
  • Jednání se zákazníky - přímá prezentace produktů/vzorků
  • Kalkulace cen, příprava nabídek
  • Příprava a realizace produktových prezentací
  • Pravidelná komunikace se zahraničními dodavateli - technické řešení nabídky, návrh kustomizace, dodávky zboží
  • Účast na firemních a odborných školeních u zahraničních partnerů
  • Aktivní hledání nových obchodních příležitostí na našem trhu

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru IT nebo elektro
  • Velmi dobrá znalost HW a SW, celkový přehled o produktech IT
  • Znalost IT technologií (systémy IT, odolné PC) a jejich aplikace
  • Komunikativní znalost AJ (odborná školení u zahraničních partnerů)
  • Obchodní a komunikační schopnosti
  • Dobré analytické myšlení, samostatnost, pracovní nasazení, týmová spolupráce
  • Řidičské oprávnění sk. B

Nabízíme:

  • Odpovídající platové ohodnocení + motivační ohodnocení
  • Vzdělávací a jazykové kurzy
  • Školení u zahraničních partnerů
  • Příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv
  • Služební mobil, notebook
  • Příspěvek na stravování
  • Nástup možný ihned/ dohodou


Pokud Vás uvedená pozice zaujala, pošlete Váš životopis na e-mail: eva.kobrova@akermann.cz